lördag 5 december 2015

Godmorgon lördag!


Jag är uppe med tuppen som vanligt varje helg medans resten av familjen sover på söta örat.
Funderar som bäst på vad jag ska roa mej med denna lördag morgon, borde ta tag i gårdagens disk men det lockar betydligt mer att lyfta fram min gamla assistent och sätta en saffransdeg. Hade tänkt baka vanliga lussekatter eller kanske saffranssnurror. ELLER nån ny variant  :-)

I förrgår tjuvstartade jag med julgodiset. Det blev en burk med Rocky road och det är ett under att det inte fattas fler bitar i burken än vad det gör. Den lär inte bli långlivad. Finns det nåt godare julgodis??
Dessutom förvaras det i en av mina älskade Bellaburkar från NilsJohan :-)

I väntan på att familjen vaknar (så jag kan väsnas) så kikar jag runt lite hos Er andra som är i farten med diverse julstök o hoppas att jag hittar nåt nytt recept att testa idag.

Ha en underbar andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar