söndag 21 juli 2013

Mitt recept i en kokbok?

Fick ett mail från Kokaihop.se häromdagen. Jag har haft en del recept inlagda där under åren men nu tror jag nästan det bara finns ETT kvar. Och det enda är ett av de 100 mest populära på sajten!!  :-)
Så nu fick jag svara på lite frågor ang. receptet och bakning/matlagning i allmänhet och receptet ska provbakas och OM jag sen har tur så kommer det med i en kokbok som sajten ska ge ut i höst/vinter.

Visst är det KUL?! även om det nu inte kommer med så känns det skoj att receptet är populärt.
Och vilket recept är det då? ja, det finns inte HÄR ännu men framåt vintern hade jag tänkt lägga in det, tycker att det är liiite säsongsbetonat.
Men givetvis kan Ni kika på det HÄR

Håll tummarna hörrni!  :-)

Cheesecake med pepparkaka

Se fler recept från Gemini72 på kokaihop.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar